12/26/2011

Paris, here I come...♥...

I was always at home on my birthday...had some "Family lunch", some "Girls Night Out", some "Boyfriend", some "Single night" and some "Parties"... This year I descided to spend my Birthday and of course the New Years Eve in one of the most amazing cities in the world, im "my" PARIS..♥

♔~So I´d love to wish YOU all the best and HAPPY NEW YEAR, see you in 2012!~♔
(and my firs post will be about Paris, of course..)

Vždy som bola doma na moje narodeniny... mala som nejaký "Rodinný obed", nejakú "Dámsku jazdu", nejakého "Priateľa", nejakú "Noc osamote" a nejaké "Oslavy"... Tento rok som sa rozhodla, že moje narodeniny a samozrejme aj Nový Rok budem tráviťv jednom z najúžasnejších miest na svete, v "mojom" Paríži..♥

♔~Takže by som Vám rada popriala vštko dobré a šťastný nový rok, vidíme sa v roku 2012!~♔
(a samozrejme prvé čo pridám bude o Paríži, samozrejme..)







2 komentáre:

Trendy Tips Trendy Girls povedal(a)...

Spend a lovely day!
I found your blog via IFB
kisses! http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

Chirimirimoya povedal(a)...

Enjoy it pequeñita!
Have a very nice time and an unforgettable birthday!!
Happy New year from Spain!!